Pages

Friday 2 September 2011

Mr. Potato alias Pan Brambora


I wanted to try to colour my drawing a bit more "sophisticatedly" - with watercolours, but my attempt was soon over, because I was afraid of spoiling the drawing (a progress from the fear of blank paper, though :-))



I was also afraid of too "strong" black outlines, but I tried it anyway. With the thick black lines the drawing looked a bit strange...


...so I added a bit more colour with coloured pencils. But I'm not satisfied yet...
Any idea what to add?


Tak jsem si řekla, že nakreslím pana Bramboru a pokusím se ho velmi "sofistikovaně" vybarvit akvarelkama (obr.1). Hned po druhé vrstvě (spíš vrstvičce) se ale dostavil všudypřítomný kamarád strach a proto jsem radši obrázek nechala, abych ho zbytečně nekazila. Nakonec jsem se vybičovala k velkému výkonu a odvážně jsem zkusila zesílit kresbu pana Brambory (obr.2). Výsledek se mi ale vůbec nelíbil. Napadlo mě, že by možná pomohlo posílit bledé barvičky pastelkami (obr.3)... mno, není to žádný zázrak, ale aspoň jsem to zkusila.
Každý nápad co ještě můžu udělat s panem Bramborou je vítán!

No comments: